onzegrotereis.reismee.nl

Darwin

Onze site heeft lang stil gezeten. Met dank aan Reismee.nl.... Maar wij hebben niet stil gezeten! Sterker nog: heerlijke weken gehad! Een hele korte update. Op hoofdlijnen, want er is oooooo veel gebeurd....Na Borneo, met dank aan Opa Jan, een mooi dagje in Singapore gehad. Vanuit daar naar Gold Coast gevlogen, aan de Australische oostkust. Per camper van Brisbane naar Cairns gereden. Onderweg, naast ontelbare kangoeroes en wallabies, dolfijnen gezien (en gevoerd), wilde koala's, en zelfs cassowaries. Geweldig gesnorkeld op Great Barrier reef, over mooi koraal en met prachtige schildpadden! Om nooit te vergeten..... Net als Cape Tribulation, ten noorden van Cairns. Vanuit Cairns gevlogen naar Darwin. Een heel ander Australie. Loeiheet, leeg. Veeeeeeel krokodillen gezien en ander wildlife. En enorm genoten van de Australische ontspannen mentaliteit, de natuur, en van elkaar. Over een paar dagen vliegen we naar Bali. De laatste etappe van onze grote reis. We hebben er zin in! Liefs voor jullie allemaal, vanuit Australie!

Karola

Niet te geloven...... wat een indrukken, ervaringen en avonturen.alweer de laatste etappe van jullie reis, ook dat is niet te geloven. Geniet van jullie laatste weken lieve allemaal. Ik verheug me erop jullie weer te ziena, dikke kus.

dennis

Geniet er nog maar even van jongens. En dan lekker naar huus. Wij tegenwoordig aan de biologische wijn. Nemen wel een flesje mee tegen die tijd. Maar eerst genieten we nog van de zee op ons eigen 'Bali' ;-P

Oma en Amanda

Jee, wat een geweldige verhalen over Australië. Straks nog even lekker relaxen op Bali en dan weer heeeeeeeerlijk naar Grijpskerk. Wij zijn samen een weekendje uit in Utrecht. Morgen gaan we los op De Parade! Liefs van oma moes en Amanda

Cora

Jeeeej weer online! Heb jullie verhalen gemist! Geweldig daar in Australië, fijn dat jullie zo genieten!! Zzzzz

Jan Riemersma

Fijn weer iets van jullie te horen! Super dat alles goed gaat en jullie zo kunnen genieten van deze droomreis. Veel plezier nog in Australië en op Bali. Groeten (meester) Jan

opa en oma

Geweldig dat jullie zo genieten en geweldig dat wij nu ook weer kunnen meegenieten. Nu het laatste stukje: Bali ! Even weer een andere wereld dan australië. Hopelijk gaat het ook weer goed met Ties. Blijf genieten met...en van elkaar. Wi zijn nu aan het aftellen.
Liefs oma, opa

Annelinde

Heeeeeee daar zijn jullie weer. Super leuk om weer wat te lezen! Heel veel plezier in Bali! Hiya

Karola

Wat een zalige afsluiting van jullie reis!
GENIET!

Douwe, Marja, Guus en Luuk

Onze site heeft lang stil gezeten. Met dank aan Herkenbaar wat jullie schrijven over Australië! Het werelddeel heeft zoveel te bieden in alle soorten en maten, mooie kuststroken stranden maar ook de dorre woestijn. En snorkelen en duiken op de Great Barrier Rif is een fantastische ervaring. En de Aussies zijn idd relaxed, no worries en houden van een Pilsner. Op naar Bali.

D.

Piet en Alie Alserda

zo jullie zijn weer in beeld. Na onze reis naar Canada hebben wij niets meer van jullie vernomen. Maar gelukkig jullie zijn er weer. Na Bali hopen we jullie weer in Grijpskerk te zien. Het is stil op het pleintje zonder jullie kinderen. Goede reis naar huis en tot ziens. Geniet er nog maar van.