onzegrotereis.reismee.nl

Joepie,we zijn er !!!

Hier een berichtje van Ines:

Na lang in het vliegtuig gezeten te hebben zijn we er!

Het is hier heel warm.

Maar de eerste dag dat we hier waren regende en onweerde het maar de regen was warm en de temperatuur veranderde niet.

Het is gek om te zien dat andere mensen naar je kijken omdat je een andere huidskleur hebt.

Er waren zelfs veel kinderen die op de foto met mij wouden omdat ik uit een ander land kwam.

Ik had zelfs al na een dag vakantie Maleisische vriendinnen.

Ik kon ze niet verstaan maar we praten met gebaren.

We eten elke dag in een ander restaurantje.

De restaurantjes zijn altijd heel klein en de keukens staan gewoon buiten.

Vandaag zijn we naar de hoogste torens van het land geweest genaamd : Petronas Twin Towers die zitten aan elkaar. Bo en ik gingen ook op de foto met die torens omdat Twin Towers tweeling betekent.

Voor de torens wad een heel groot zwembad daar gingen we zwemmen met kleren en al.

In het zwembad kwamen veel kinderen met ouders naar ons toe om op de foto te gaan.

Groetjes Ines

Laughing

Nagekomen bericht van Frans:

Dag allemaal! Wat waren de afgelopen dagen leuk en speciaal, en wat hebben jullie ons een mooi afscheid gegeven met alle appjes, mailtjes, kadootjes, en zwaaimomenten! Geweldig bedankt daarvoor!

De vlucht was lang maar prima. Geen van ons allen heeft echt geslapen, maar dat gaf niks. Na aankomst in KL met tein en taxi naar ons hotelletje gegaan. Daar merkten we direct dat we in Azie waren: dikke tropische stortbui, een lekkend dak en een raam dat uit zn voegen viel. Gelukkig duren tropische buien nooit lang. En best een ervaring voor de kinderen: warme regen en op je slippertjes door de warme plassen in de straten. ' s Avonds nog even snel een hapje eten in een tentje in de buurt en onder de wol. Hoewel: dun lankentje, want ook in de nacht is het hier nog rond de 30 graden.

Vandaag KL bewonderd. Maar dat hebben jullie al in het verslag van Ines gelezen!

De kinderen kijken hun ogen uit, zijn heel flink en genieten volgens ons van alles wat ze meemaken. En daar genieten wij weer van. Het is geweldig om met zn vijven hier te zijn: de Aziatische geuren, geluiden, smaken, mensen. Morgen vervolgen we ons avontuur met een lange busreis naar de oostkust. Daar blijven we een paar dagen, ergens in de buurt van Kuantan/Cherating. Wordt vervolgd!