onzegrotereis.reismee.nl

Lovina

Na een lange en kronkelige reis van een uurtje of drie zijn we vanmiddag in Lovina aangekomen, in het noorden van Bali. Dwars door de bergen voerde de tocht. Daar was het mistig, koud en regenachtig. Bo en Ties waren kotsmisselijk van al het gedraai en de rijstijl van de chauffeur. Remmen, gasgeven, remmen, gasgeven... Dsaar waar we het vorige huisje al luxe vinden, waren we nu helemaal blij verrast! Weer met privezwembad en nog veel groter dan het vorige! We zitten 50 meter van het strand. Dat is zwart, en behoorlijk vervuild. Op het strand liggen tientallen bootjes die elke ochtend om zes uur, beladen met toeristen uitvare om dolfijnen te spotten. Dat gaan wij ook doen, overmorgen of zo. Morgen eerst dagje luieren en bijkomen. We blijven hier vier nachten ! Plannen? Niet al te veel. Brommertje huren, rondtoeren, strandje liggen en van huisje genieten. Oh ja, en Ties wil zich graag laten masseren op het strand.

Karola

Hey Ties, massage op het strand.............heeeeerlijk !

oma en opa

Als ik dit lees, krijg ik wel weer de kriebels om even bij jullie te zijn. Blijf genieten samen! En Ties, heerlijk zo'n massage! Doen!!
Liefs uit Aduard

Douwe

Klinkt aantrekkelijk allemaal. Lekker paradijsje huisje met zwembad, groot en ook nog massage toe.
Met een bootje op naar de dolvijnen. Probeer er vooral tussen te gaan zwemmen. Is heel leuk en je wordt geaccepteerd.
Geniet tot in lengten van dagen.
D.