onzegrotereis.reismee.nl

Lovina 2

Nogal een welbestede dag gisteren. Vroeg op en in een smal houten ootje met zn vijven de zee op, op zoek naar dolfijnen. En die zagen we! Honderden zelfs! De enigen waren we niet: om ons heen voeren tientallen andere bootjes, maar dat mocht de pret niet drukken. Temeer daar wij veel langer vbleven dan de rest, op het eind was er nog slechts een ander bootje. De dolfijnen zwommen vlakbij ons. Heel prachtig, in zo'n donkerblauwe zee. Later die ochtend voeren we door naar een andere plek op zee om daar in het water te ploinzen om te snorkelen. We zwommen boven heel mooi koaraal en zagen de mooiste vissen in onwerkelijke kleuren en knalblauwe zeesterren. We hadden het idee dat onze huid na -bijna- drie maanden zon wel tegen een stootje kon, maar behoorlijk roodverbrand kwamen we weer aan wal. Vandaag doen we lekker niets, genieten we van het luxe hisje en het zwembad en proberen we er niet aan te denken dat ons morgen alweer de laatste etappe van onze grote reis wacht. Om tien uur haalt Made, huisvriend van de Luckens, ons op en reizen we samen naar Candidasa.

Marian

Jippie!!! Jullie zijn weer online. Heerlijk weer die verhalen. Wat een geweldige avonturen. Liefs

Peter Kingma

Wat een fantastische onderneming is jullie reis, genieten!!

Douwe

Veel plezier in Candidasa, de laatste etappe. Schijnt een leuk plaatsje te zijn waar je ook goed kunt duiken. Have fun. Wij in de regen in Zeeland. Hiephoi