onzegrotereis.reismee.nl

Ubud

Oooooh, wat een super-de-luxe huis hebben wij hier in Ubud. Met eigen zwembad met uitzicht over de rijstvelden, enorme bedden en badkamers, en geweldige veranda. Nog nooit in zon mooi huisje gezeten. Wat is dit genieten, na vijf weken Australie met z'n allen in een rammelige camper! En het Beatrijs nog dat we hier maar liefst drie dagen blijven! We willen gaan fietsen en lekker rustig aan doen. En elke dag natuurlijk rendang en Bintang. Heerlijke wereld hier op Bali!

Lilian

Ahhh.... Ze zijn er weer! Wat fijn van jullie te horen!
Heerlijk dat jullie zo genieten van elkaar en van deze bijzondere ervaring. Wens jullie nog hele onvergetelijke dagen toe en ben stiekem voor de thuisblijvers een klein beetje blij dat zij jullie snel weer een echte knuffel kunnen geven...
Voor nu een hele dikke digitale tuut voor jullie allemaal!
XXX

Douwe, Marja, Guus en Luuk

Heej, Weer in de lucht. Leuk om weer van jullie te horen. Goed om te horen dat het oh zo genieten is!! En kan me voorstellen dat er veel verschil zit tussen Maleisië, Australie en nu Bali. Allemaal verschillende werelden en culturen. Op naar de laatste trip in en om Bali.
Blijf genieten van alle indrukken en van elkaar.