onzegrotereis.reismee.nl

Perhentian Besar 2

Berichtje van Bo:

gisteren na het eten gingen ties en ik volleyballen met maleisische schoolkinderen. Toen vroeg de leraar of papa en mama hun engelse les wouden geven en daarna of we met hun wouden bbqen. dat leek ons wel leuk. we zaten op een soort brug. er waren 30 kinderen. het was heel grappig en iedereen wou ons aanraken en foto's maken. we voelden ons net popsterren.
vanmorgen hebben we ze uitgezwaaid en daarna gingen we weer zwemmen en snorkelen. Ines en Ties hebben toen een inktvis gezien. doei! groetjes van Bo

Ja, het is allemaal waar wat ze zeggen en schrijven: het is hier paradijselijk. Witte stranden, jungle, blauwe lucht, warme zee... Drie dagen geleden kwamen we hier per speedboat aan en sinsdien is het alleen maar genieten. En snorkelen, zwemmen, eten, drinken en slapen trouwens. Behoorlijk druk dus nog...
Morgen vertrekken we weer naar het vasteland. We slapen een nachtje in Kota Bahru en vliegen de dag erna naar Kuala Lumpur. Met onze vlucht naar Borneo start de dag erop deel 2 van onze grote reis: Borneo. We hebben het heerlijk met zn vijfjes. Volgende update vanuit Kota Kinabalu! (fvb)